Deklaracja dostępności
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołajkach Pomorskich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony gops.mikolajkipomorskie.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
- zmian wielkości czcionki
- zmiana odstępu między literami
- zmiana odstępu między wierszami
- zmiana odstępu między słowami
- zmiana odstępu między akapitami
- zmiana kontrastu
- tłumaczenie strony na inne języki
- czytanie artykułu
Skróty klawiszowe
Standardowe skróty klawiaturowe dostępne w przeglądarce.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Irena Kamrowska, kierownik@gops.mikolajkipomorskie.pl. 530744799
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Irena Kamrowska — Kierownik GOPS,
- Dzierzgońska 2 , 82-433 Mikołajki Pomorskie
- mejl: gops@mikolajkipomorskie.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Dojazd do budynku Urzędu Gminy Mikołajki Pomorskie, w którym mieści się Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej jest możliwy bezpośrednio od ulicy Prabuckiej – droga wojewódzka nr 522.W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajdują się trzy parkingi. Pierwszy z nich znajduje się zaraz przy wjeździe w stronę budynku Urzędu, obok budynku Poczty Polskiej – nie posiada on wyznaczonych miejsc dla osób niepełno-sprawnych, posiada stojaki na rowery. Drugi parking znajduje się przy dawnej ulicy Dzierzgońskiej i posiada on jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych. Trzeci parking znajduje się za budynkiem Urzędu Gminy i nie ma wydzielonego miejsca dla osób niepełnosprawnych.
Wejście główne do budynku znajduje się przy ul. Dzierzgońskiej na przeciwko placu zabaw. Drzwi zewnętrzne, otwierane na zewnątrz, prowadzą do przedsionka . Następnie należy otworzyć drzwi do pomieszczeń zajmowanych przez GOPS, drugie drzwi w przedsionku prowadzą do Banku Spółdzielczego. Przed wejściem nie ma progów. Drzwi do budynku otwierają się na zewnątrz. Po wejściu do budynku pokoje znajdują się na tym samym poziomie. W pomieszczeniu GOPS znajduje się toaleta dla pracowników. Dozwolone jest wchodzenie z psem przewodnikiem.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia:
- Przed wejściem nie ma progu.
- Drzwi do budynku otwierają się na zewnątrz.
- Po wejściu do budynku pokoje znajdują się na tym samym poziomie.
- W pomieszczeniach GOPS znajduje się toaleta dla pracowników.
- Dozwolone jest wchodzenie z psem przewodnikiem.
- Na parterze znajduje się przestrzeń do odpoczynku (poczekalnia).
- W pomieszczeniu przejściowym pomiędzy korytarzem, a stanowiskami pracowników znajduje się kącik zabaw dla dzieci.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się:
- Zastosowanie formularza kontaktowego
- Kontakt za pomocą poczty elektronicznej
- Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych
Podmiot nie posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących takich jak:
- Pętle indukcyjne
- Systemy FM
- Systemy na podczerwień (IR)
- Systemy Bluetooth
Podstawa prawna
Rozporządzenie Rady Ministrów z 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz. U. z 2017 r. poz. 2247
Ustawa z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 848