Logo Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołajkach Pomorskich
Powróć do: strona główna

Deklaracja dostępności

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołajkach Pomorskich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony gops.mikolajkipomorskie.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

  • zmian wielkości czcionki
  • zmiana odstępu między literami
  • zmiana odstępu między wierszami
  • zmiana odstępu między słowami
  • zmiana odstępu między akapitami
  • zmiana kontrastu
  • tłumaczenie strony na inne języki
  • czytanie artykułu 

Skróty klawiszowe

Standardowe skróty klawiaturowe dostępne w przeglądarce.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe.

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Irena Kamrowska, kierownik@gops.mikolajkipomorskie.pl. 530744799

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Brak aplikacji mobilnych.

Dostępność architektoniczna

Dojazd do budynku Urzędu Gminy Mikołajki Pomorskie, w którym mieści się Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej jest możliwy bezpośrednio od ulicy Prabuckiej – droga wojewódzka nr 522.W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajdują się trzy parkingi. Pierwszy z nich znajduje się zaraz przy wjeździe w stronę budynku Urzędu, obok budynku Poczty Polskiej – nie posiada on wyznaczonych miejsc dla osób niepełno-sprawnych, posiada stojaki na rowery. Drugi parking znajduje się przy dawnej ulicy Dzierzgońskiej i posiada on jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych. Trzeci parking znajduje się za budynkiem Urzędu Gminy i nie ma wydzielonego miejsca dla osób niepełnosprawnych.

Wejście główne do budynku znajduje się przy ul. Dzierzgońskiej na przeciwko placu zabaw. Drzwi zewnętrzne, otwierane na zewnątrz, prowadzą do przedsionka . Następnie należy otworzyć drzwi do pomieszczeń zajmowanych przez GOPS, drugie drzwi w przedsionku prowadzą do Banku Spółdzielczego. Przed wejściem nie ma progów. Drzwi do budynku otwierają się na zewnątrz. Po wejściu do budynku pokoje znajdują się na tym samym poziomie. W pomieszczeniu GOPS znajduje się toaleta dla pracowników. Dozwolone jest wchodzenie z psem przewodnikiem.

Informacje dodatkowe

Ułatwienia:

  • Przed wejściem nie ma progu.
  • Drzwi do budynku otwierają się na zewnątrz.
  • Po wejściu do budynku pokoje znajdują się na tym samym poziomie.
  • W pomieszczeniach GOPS znajduje się toaleta dla pracowników.
  • Dozwolone jest wchodzenie z psem przewodnikiem.
  • Na parterze znajduje się przestrzeń do odpoczynku (poczekalnia).
  • W pomieszczeniu przejściowym pomiędzy korytarzem, a stanowiskami pracowników znajduje się kącik zabaw dla dzieci.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się:

  • Zastosowanie formularza kontaktowego
  • Kontakt za pomocą poczty elektronicznej
  • Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

Podmiot nie posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących takich jak:

  • Pętle indukcyjne
  • Systemy FM
  • Systemy na podczerwień (IR)
  • Systemy Bluetooth

Podstawa prawna

Rozporządzenie Rady Ministrów z 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz. U. z 2017 r. poz. 2247

Ustawa z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 848

Pliki do pobrania: